Copyrights 2017 - 2018. Made by Zuzanna Lempa & Anna Lempa
CEL SPOTKANIA:
Codzienność we współczesnym świecie wymaga od nas ciągłego działania, zdobywania większych pieniędzy i lepszej pozycji społecznej. Jesteśmy nieustannie zajęci i w niedoczasie. Wydaje nam się, że ci, którzy zawsze się spieszą i nie mają wolnego czasu, są lepsi i bardziej wartościowi. Zapraszam Cię do zatrzymania się i spotkania z samym sobą. Konwencja warsztatu „Kim jestem? Kim chcę być?” pozwoli Ci w bezpiecznej przestrzeni wyruszyć na wyprawę w głąb siebie i spojrzeć na swoje życie z innej perspektywy. Będzie to czas, który poświęcisz sobie, wsłuchasz się w to, co mówi Ci Twoja głowa, serce i ciało, poszukasz swoich zasobów – mądrości, doświadczenia, siły, kreatywności. Sprawdzisz, gdzie jesteś w swoim życiu, jak wyglądają Twoje relacje, jak gospodarujesz swoim czasem.
DLA KOGO:
Te warsztaty są dla Ciebie, jeżeli:
A jeśli do tej pory nie interesowałeś się rozwojem osobistym, nie brałeś nigdy udziału w podobnych warsztatach to daj sobie szansę. Przyjdź i sprawdź, czy chcesz zajmować się najważniejszą osobą w Twoim życiu… sobą. Jeżeli uznasz to spotkanie za wartościowe, przydatne dla Ciebie albo, po prostu, będziesz dobrze się bawić, zapraszam Cię na kolejne spotkania, na których wspólnie będziemy pracować nad tymi tematami, które uznasz dla siebie za najważniejsze.
METODA:
Warsztaty będą prowadzone w oparciu o zasady coachingu indywidualnego
i grupowego oraz pracy z metaforą. Wykorzystywane narzędzia to:
Przykładowe tematy szkoleń i warsztatów
Kim jestem? Kim chcę być?
Motywacja - metoda 6 kroków Michael'a Pantalon'a
Motywacja - to, co powoduje podjęcie jakichś działań lub decyzji (Słownik Języka Polskiego PWN)
Chciałeś zmienić pracę a ciągle tkwisz w tym samym miejscu?
Próbowałeś zabrać się za uporządkowanie swoich relacji?
Ciągle od nowa próbujesz nauczyć się języka obcego?
Od dawna obiecujesz sobie, że zaczniesz ćwiczyć?
Już kilka razy próbowałeś rozpocząć dietę?
Brakuje Ci wytrwałości?
A może masz inne nawyki, które chcesz zmienić i nie wiesz jak się zmobilizować i ruszyć z miejsca albo nie stanąć w połowie drogi?
Jeżeli czytając te pytania pomyślałeś „Hm… to o mnie…” to zapraszam Cię na spotkanie, na którym zajmiesz się swoją motywacją. Często, gdy chcesz coś zmienić brakuje Ci motywacji i albo w ogóle nie zaczynasz działać, albo sprawa „rozchodzi się po kościach” i nie udaje Ci się skończyć rozpoczętego dzieła. Twoje otoczenie doradza Ci wtedy co powinieneś zrobić, straszy Cię konsekwencjami, próbuje wymusić Twoje działanie. Niestety narzucanie czyjegoś punktu widzenia – nawet jeżeli głęboko w duszy uważamy go za słuszny – budzi w nas opór. Pamiętaj, że będziesz gotowy na zmianę tylko wtedy, gdy Twoje działania będą zgodne z Twoimi przekonaniami i poczuciem, że decydujesz o sobie.
Na naszym spotkaniu będziemy pracować metodą sześciu kroków Michael’a Pantalon’a, która skupia się na tym DLACZEGO chcesz coś zmienić a nie na tym JAK wykonać daną czynność.
Na warsztatach dowiesz się:
Metoda sześciu kroków polega na dotarciu do Twojej wewnętrznej motywacji i uświadomieniu sobie dlaczego coś jest dla Ciebie ważne.
Komunikacja interpersonalna
Szkolenie przeznaczone dla pracowników wszystkich szczebli organizacyjnych. Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i narzędzi ułatwiających komunikację. Skuteczna komunikacja interpersonalna sprawia, że pracownik:
Asertywność i empatia w sytuacjach zawodowych i społecznych
Szkolenie przeznaczone dla pracowników wszystkich szczebli organizacyjnych.
Celem szkolenia jest rozwój świadomości i umiejętności potrzebnych do asertywnej i empatycznej komunikacji w kontaktach interpersonalnych, zapoznanie z wiedzą dotyczącą stylów komunikacji i ich konsekwencji dla relacji i poczucia własnej wartości oraz poznanie narzędzi asertywnej i empatycznej komunikacji.
W trakcie szkolenia zostaną przepracowane cztery obszary:
Obsługa trudnego klienta
Szkolenie przeznaczone dla pracowników wszystkich szczebli organizacyjnych.
Celem szkolenia jest poprawa umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych, konfliktowych. Szczególnie dla osób, które chcą poprawić swoją efektywność w trudnych kontaktach interpersonalnych.
Szkolenie obejmie następujące tematy:
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy
Szkolenie przeznaczone dla pracowników wszystkich szczebli organizacyjnych.
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności lepszego zarządzania czasem, tak aby w pracy zwiększyć wydajność, nauczyć się właściwego wyznaczania celów i priorytetów w działaniu. Lepiej organizować swój czas.
Główne tematy omawiane na szkoleniu to:
Równowaga między życiem osobistym a zawodowym (work-life balance)
Szkolenie przeznaczone dla pracowników wszystkich szczebli organizacyjnych.
Celem szkolenia jest zajęcie się tematem równowagi między życiem zawodowym i osobistym oraz wpływu tej równowagi
m.in. na efektywność pracy.
W trakcie szkolenia m.in. zostaną omówione metody, których wdrożenie powoduje podniesienie jakości życia oraz temat wypalenia zawodowego. Ponadto zostaną omówione i przećwiczone techniki relaksacji.
Delegowanie zadań
Szkolenie przeznaczone dla kadry zarządzającej.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z jednym z głównych narzędzi zarządzania – z delegowaniem zadań.
Dzięki delegowaniu możesz:
W czasie szkolenia uczestnicy zapoznają się z wiedzą teoretyczną oraz praktyczną dotyczącą tematu delegowania.
Motywowanie pracowników
Szkolenie przeznaczone dla kadry zarządzającej.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze zjawiskiem motywacji, z jej rodzajami oraz sposobami motywującego oddziaływania na pracowników.
W trakcie szkolenia zostaną przepracowane następujące tematy:
Coachingowe metody zarządzania
Szkolenie przeznaczone dla kadry zarządzającej.
Celem szkolenia jest przedstawienie podstaw coachingu oraz możliwości wykorzystania narzędzi coachingowych w procesie zarządzania ludźmi.
W czasie szkolenia zostaną omówione m.in. następujące tematy:
Automotywacja
Szkolenie przeznaczone dla pracowników wszystkich szczebli organizacyjnych.
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności automotywacji oraz poznanie technik automotywacyjnych.
Szkolenie będzie obejmowało m.in. następujące tematy:
Radzenie sobie z stresem i zapobieganie wypaleniu zawodowemu
Szkolenie przeznaczone dla pracowników wszystkich szczebli organizacyjnych.
Celem szkolenia jest:
Jak skutecznie prowadzić szkolenie?
Szkolenie przeznaczone dla pracowników, którzy prowadzą szkolenia dla innych pracowników w organizacji.
Celem szkolenia jest podniesienie efektywności oraz zwiększenie atrakcyjności i różnorodności prowadzonych przez specjalistów/ekspertów zajęć szkoleniowych.
Szkolenie będzie obejmowało następujące tematy:
W ramach szkolenia uczestnicy będą nabywali również umiejętności praktycznych np. przygotowując i prowadząc mini wykład, prowadząc ćwiczenia grupowe, trenując moderowanie dyskusji.
Efektywny zespół
Szkolenie przeznaczone dla kadry zarządzającej.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami budowania silnego i efektywnego zespołu.
W trakcie szkolenia zostaną poruszone następujące obszary tematyczne:
Konflikt w zespole - przeciwdziałanie i rozwiązywanie
Szkolenie przeznaczone dla pracowników wszystkich szczebli organizacyjnych.
Szkolenie najczęściej wykorzystuje się w sytuacji, gdy w komórce organizacyjnej pojawia się konflikt. Wtedy przeprowadzamy szkolenie z konfliktu dla wszystkich pracowników danej komórki. Następnie dla skonfliktowanych stron przeprowadzamy mediację. Po zakończeniu mediacji z całym zespołem pracujemy (w formie coachingu zespołowego) nad ponownym zbudowaniem zaufania i poprawą współpracy między członkami zespołu.
Taki sposób postępowania umożliwia odbudowanie dobrych relacji w zespole oraz przywrócenia a nawet poprawę efektywności pracy zespołu.
Celem szkolenia jest przybliżenie uczestnikom tematu konfliktu oraz jego wpływu na relacje interpersonalne oraz udrożnienie w zespole komunikacji na temat konfliktu.
Na szkoleniu zostaną przedstawione następujące tematy: